? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, July 6, 2009

NSET OH NSET

aduyai..ari yg malang..
nset ksygnku trjatuh..berderai la skrinnya..
abis..x blh nk amik gmbr lg..
itu la satu2nya nset yg ku syg..
ku tatang bagai minyak yg penuh..
kerna itu la hasil titik peluh ku bekerja..
nset tu la yg slalu dihubungkn melalui kmptr..
tiada lg gmbr2 yg mnghiasi entry ku ini..
no more!!
duit tarak mau baiki..tggu gaji bln ni baru g baiki..
apa dia??
mcm mna leh jatuh??
hehe..malu nk citer..
tp ku citerkn jugak..utk memuaskn hati korg..
trjatuh dr katil..hehe..
lasak ke aku tdo??
ntah la..selama ni aku x perasan pon aku tdo lasak..
ke aku yg perasan..
TETT!!!
haha..yg rosak biarkn rosak..
life must go on..
ceh..apa kna mgna nset ngan hidup aku ni..
tp nset tu sprh dr nyawa aku tau..huhu..
tp di sebalik kisah sedih,aku mndpt berita gumbira..
YEAH!!
aku dpt laptop bru..juga hasil dari titik peluh ku..
maybe dlm mggu ni aku leh online smpi ke tgh mlm..
korg jgn terkejut beruk lak kalo tgk aku online mlm2..
itu bknnya jelmaan aku..
itu adlh diriku sndri..
tiada kena mengena antara hidup dan mati..
usah biarkn hidup anda di selubungi misteri!!
chewah..
msti meremang bulu roma korg kn..haha..
ok..masa utk aku blk..
jmpa korg di lain hari..
bye2..
wassalam..

9 comments:

KTS said...

peeewwiiiitttt...
dah ada laptop baru...

bila nak on9 waktu malam ni... hikksss


.
.
.
.

patah tumbuh hilang berganti, kan... nset lama rosak, ganti dgn yg baru... kan bagus..
selamat mengumpul duit beli nset baru..

hik hik hik..

ayu-lysa said...

chittt...duit aku bru kopak bli brdbnd..huhu..terbang rm399...huhuhu...ko x kesian kat aku ke..


jom online mlm ni..kte jd musang x de jggt!!


p/s:bley pnjm duit x..hehehe.. ;)

Afzan said...

cian dier.. sabar ye dek.. ;)

Afzan said...

cian dier.. sabar je dik.. ;)

intan shaheera@ieyra said...

buang je nset tu.......xpayah baiki2.......huahuahua

ayu-lysa said...

afzan

cian je??hulur2 le sikit..wahkahkah...thankz sudi sggh sini... ;)

ayu-lysa said...

ieyra

adoiii...kngan tu dik..first time kje dpt bli nset tau!!suko2 ati ekau yo suh buang..den buang ekau bru tau..huhuhu...

Anonymous said...

biasalah..ad yg baru msti ad yg tpaksa dlepaskn huhuhuhu...

ayu-lysa said...

kak reen:

tidak!!den x rela melpskn nsetku..huhuhu...