? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, May 10, 2009

SLMT PGNTIN BARU!!




salam..arini aku nk ucapkn SLMT PGNTIN BARU kat jiran aku merangkap membe sekls aku..alkisahnya begini,sbnrnya pngntn lelaki tu jiran aku..aku di undang ke prkhwnn dia..ada sesuatu yg mmbuatkn aku ingin melihat siapakh gerangan pngntn prmpn..aku mcm knl nama pgntn prmpn yg trtera dlm kad trsebut..NURUL WAHIDAH BT A.WAHID a.k.a WAWA...sbnrnya membe sekls aku ada yg brnama sprt yg aku tulis tu..itu yg mmbuatkn aku nk melihat pgntn prmpn..al maklum la,kami dh lama lost contact..sjk dr lps spm smpi skrg x pernh brjmpa..berbalik kpd citer aku td,mmg benar ramalanku..pgntn prmpn tu sbnrnya membe sekls aku..x ku sangka akn brjmpa kmbli..lbh2 aku x sngka dia kawen ngan jiran aku!!itu lh jodoh namanya..aku smpt la brbual2 dgnnya..siap amik gmbr ngan mntk no tel skali..haha..sggh kecil dunia ni..korg bygkn la,dh lbh 5 thn ktrg x brjmpa..tup,tup..brjmpa di majlis prkhwnnnya..rasa rindu plak kat membe2 sekls aku yg len..aku rasa nk buat renion la..blh jmpa diorg..tp x tau lg ble..sbb msg2 bz ngan study..aku je yg x smbg stdy lg..insyaallah aku akn smbg blaja ke uitm..itu pon secara parttime..yeah..chayo2!!skali lg aku nk ucapkn SLMT PGNTN BARU kpd ISS&WAWA...SEMOGA BRKEKALAN HGGA HUJUNG NYAWA..AMIN!!

4 comments:

intan shaheera@ieyra said...

slamat pengantin baru......pengantin ni ado adik tak?????hehehehe

ayu-lysa said...

to ieyra:
ado2..ensem gak adik dio..ulat bulu dh naik daun..sape ulat bulu tu??jeng jeng jeng...dak ieyra tu la..sape lg..hahaha....

intan shaheera@ieyra said...

aik....suko kutuk den yo......

ayu-lysa said...

den bkn mengutuk..mengata pon bkn...den buat ketupat palas jo..den ni suko mkn ketupat..ekau reti buat ketupat x????